دلم برا بابام تنگ شده!!!
بابایی جون سلام!
نمی دونم این چندمین باره که برات می
نویسم؟
دیگه از اندازه انگشتای دستم زیادتر شده ،
برام سخته بشمارم.
اما اگه
این دفعه دیگه جوابمو ندی باهات قهر می کنم ،
تو که اینو دوست نداری ، ها؟
پس جوابمو بده!!!
بابایی دلم برات تنگ تنگ شده،
برای صدات،
برای دستای مهربونت،
دلم
برات تنگ شده بابایی...
بابایی خسته شدم بی تو کم آوردم تو زندگی...
بعد از 5 سال هنوز باور نکردیم که واسه همیشه
تنهامون
گذاشتی...
بابایی دیگه بزرگ شدم و سربازی هم رفتم...
بابا جونم یادته همیشه بهم میگفتی:
افتادکی آموز گر طالب فیضی/
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است؟
باید واسه دیگران الگو باشم؟
باید فاطمه زهرا رو الگو قرار بدم؟
اما کم آوردم من نمیتونم اونهمه خوب باشم...
باباجونم همیشه دوست داشتی تو اخلاق و رفتار نمونه
باشیم...من تا تو بودی بد بودم وقدرتو ندونستم!!!
اما رفتی دیگه اوضاعم به هم ریخت
چون یهو رفتی بی خبر و بی
خداحافظی...
خراب و داغونم بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هیچی واسم نمونده جز دلتنگی و حسرت....!!!!
اما بهت قول میدم همونطور که دوست داشتی بشم ،
بابا جون خیلی تنهام و همه تنهام گذاشتن
از روزی که رفتی هیچکس حمایتم نکرد
بابایی یتیمی برام خیلی درد آوره
کاش میمردمو اون بدنه به خون آغشتتو نمیدیدم
لعنت به غروب شنبه ی 17/04/1385 که منو بی کس کرد
بابا جونم هرگز فراموشت نخواهم کرد
راستی اون عکس بزرگتو قابشو عوض کردم و
هر شب کلی بهش خیره میشمو باهاش حرف میزنم
کاش بیای خوابمو باهام حرف بزنی و بوسم کنی
قول میدم باباجونم کاری کنم بهم افتخار کنی،
واسم دعا کن
بابا جونم یتیم شدن واسم زود بود
خیلی زود اما تو از اون بالاهوامو داشته باش
مثله اون موقع ها که بودی...
افسوس که زمان میره و ما همه قربانی های
ناخواسته ی اتفاقات هستیم
آهای تویی که چشمات، به روی دنیا بستست
بدون که بی تو این دل، از دنیا سیر و خستست
قرار نبود که حالا ، مرگ لبتو ببوسه
حیف این جسم پاکت، به زیر خاک بپوسه
یادم میاد که خندون، گفتی بکن حلالم
وقتی دارم میمیرم
راحت باشه خیالم
رفتی چشمای خیس و
به گریه ها سپردم
کاشکی تو زنده بودی
به جای تو میمردم
لحظه رفتن تو
نه باورم نمیشه
اون چشمای قشتگ ووووووووووو
بستی واسه همیشهههههههههههههههههه
دلم میخواد بخوابم رو سنگ اون مزارت
یا که یه روز بمیرم منم بیام کنارت
بدرود پدر پاک
ابدیت برای توست
تا ابد.






































سلام. من مهدی شایگان هستم.