گریهبابایی جون سلام!گریه

گریهنمی دونم این چندمین باره که برات می نویسم؟گریه

گریهدیگه از اندازه انگشتای دستم زیادتر شده ،گریه

گریهبرام سخته بشمارم.گریه

گریهاما اگه این دفعه دیگه جوابمو ندی باهات قهر می کنم ،گریه

گریهتو که اینو دوست نداری ، ها؟ پس جوابمو بده!!!گریه

گریهبابایی دلم برات تنگ تنگ شده،

گریهبرای صدات،

گریهبرای دستای مهربونت،

گریهدلم برات تنگ شده بابایی...

گریهبابایی خسته شدم بی تو کم آوردم تو زندگی...

گریهبعد از 5 سال هنوز باور نکردیم که واسه همیشه

گریهتنهامون گذاشتی...

گریهبابایی دیگه بزرگ شدم و سربازی هم رفتم...

گریهبابا جونم یادته همیشه بهم میگفتی:

گریهافتادکی آموز گر طالب فیضی/

گریههرگز نخورد آب زمینی که بلند است؟

گریهباید واسه دیگران الگو باشم؟

گریهباید فاطمه زهرا رو الگو قرار بدم؟

گریهاما کم آوردم من نمیتونم اونهمه خوب باشم...

گریهباباجونم همیشه دوست داشتی تو اخلاق و رفتار نمونه

گریهباشیم...من تا تو بودی بد بودم وقدرتو ندونستم!!!

گریهاما رفتی دیگه اوضاعم به هم ریخت

گریهچون یهو رفتی بی خبر و  بی خداحافظی...

گریهخراب و داغونم بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

گریههیچی واسم نمونده جز دلتنگی و حسرت....!!!!

گریهاما بهت قول میدم همونطور که دوست داشتی بشم ،

گریهبابا جون خیلی تنهام و همه تنهام گذاشتن

گریهاز روزی که رفتی هیچکس حمایتم نکرد

گریهبابایی یتیمی برام خیلی درد آوره

گریهکاش میمردمو اون بدنه به خون آغشتتو نمیدیدم

گریهلعنت به غروب شنبه ی 17/04/1385 که منو بی کس کرد

گریهبابا جونم هرگز فراموشت نخواهم کرد

گریهراستی اون عکس بزرگتو قابشو عوض کردم و

گریههر شب کلی بهش خیره میشمو باهاش حرف میزنم

گریهکاش بیای خوابمو باهام حرف بزنی و بوسم کنی

گریهقول میدم باباجونم کاری کنم بهم افتخار کنی،

گریهواسم دعا کن بابا جونم یتیم شدن واسم زود بود

گریهخیلی زود اما تو از اون بالاهوامو داشته باش

گریهمثله اون موقع ها که بودی...گریه


     گریهافسوس که زمان میره و ما همه قربانی هایگریه

گریهناخواسته ی اتفاقات هستیمگریه


گریهآهای تویی که چشمات، به روی دنیا بستستگریه

گریهبدون که بی تو این دل، از دنیا سیر و خستستگریه

گریه قرار نبود که حالا ، مرگ لبتو ببوسهگریه

گریهحیف این جسم پاکت، به زیر  خاک بپوسهگریه

گریهیادم میاد که خندون، گفتی بکن حلالمگریه

گریهوقتی دارم میمیرمگریه

گریهراحت باشه خیالمگریه

گریهرفتی چشمای خیس وگریه

گریهبه گریه ها سپردمگریه

گریهکاشکی تو زنده بودیگریه

گریهبه جای تو میمردمگریه

گریهلحظه رفتن توگریه

گریهنه باورم نمیشهگریه

گریهاون چشمای قشتگ وووووووووووگریه

گریهبستی واسه همیشههههههههههههههههههگریه

گریهدلم میخواد بخوابم رو سنگ اون مزارتگریه

گریه یا که یه روز بمیرم منم بیام کنارتگریه

گریه بدرود  پدر پاکگریه

گریهابدیت برای توستگریه

گریهتا ابد.گریه


گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه